Background

My Precious...

Tuesday, March 22, 2011

Tiga Serangkai...

Salam bloggers & pembaca blog Airieda..
Kali nie Airieda nak menulis pasal TIGA SERANGKAI...
Pasti anda tertanya-tanya...apakah itu...buah 3 serangkai...penyakit 3 serangkai..or ape2 yg korang paham laa..
Hmm sebenarnya Airieda nak citer Ulang Tahun Kelahiran 3 org Tersayang dalam bulan Mac ini..
Mereka adalah ABAH, ADIK BONGSU & SUAMI Tersayang lagi dicintai...


Abah & Mak di pagi raya 2010
Yg pertama sambut 'Birthday' ialah ABAH Tersayang...
HAJI SAAD BIN BAKRI
dilahirkan pada 17 Mac 1947...
Tahun ini Abah ku dah berusia 64 tahun...
Alhamdulillah, Allah masih memanjangkan usia beliau...di beri kesihatan yg baik..

"Abah...Eda sayang abah dulu...kini..dan selamanya..dlm susah & senang abah tetap berusaha untuk membesarkan Eda & adik beradik...hingga kami menjadi insan yg berguna...Abah, x terbalas jasa2 mu...Semoga Allah dpt membalas segala yg pernah kau curahkan kepada kami semua...selagi hayat di kandung badan akan ku cuba berbakti...memberi kegembiraan yg termampu oleh ku buat dirimu yg TERSAYANG...Semoga Allah memberkati diri mu hingga ke akhirnya...Amin"



Yg kedua sambut 'Birthday' dlm bln nie ialah Adik aku yg bongsu..
dilahirkan pada 21 Mc 1991...
Hmm, dah 20 thn umurnya...tapi aku rase still kecik lagi (mungkin dia yg bongsu)
antara yg mendengar kata org tua - al-maklumlah yg muda dlm keluarga
x banyak ragam..masih menuntut di Uitm Segamat...
Rase2 masih SINGLE & AVAILABLE..(so ade yg nak isi form to be his GF..hehehe)

"Adik Selamat Hari Lahir yg ke 20...Akak sayang kamu selalu...semoga menjadi anak yg Soleh..di permudahkan Allah dlm menuntut Ilmu...Di panjangkan umur...di berkati Allah sentiasa..Amin"


Mi Amor - My Hubby
Yg ketiga sambut 'Birthday' iaitu arini ialah My Beloved Hubby..
Dilahirkan pada 22 Mac 1981
Kini berusia 30 tahun...(Selamat Datang ke kelab 30an sayang)
Alhamdulillah kita diperkenalkan dan bersatu menjadi pasangan suami isteri sehingga kini..

"Abang...tahniah atas ulang tahun kelahiranmu ke-30...semoga Allah panjangkan usia mu...dilimpahi rezeki..Ayang sentiasa doakan kemesraan kita akan terus berkekalan sampai bila2...Ayang harap Abang terus menyayangi Ayang walaupun kadang kala Ayang banyak kerenah yang mungkin tanpa sedar ia menyakitkan hati Abang...Ayang SAYANG...CINTA & KASIH Abang selama hayat di kandung badan...semoga kita di kurniakan ZURIAT hasil cinta kita berdua...Amin"

Seorang anak, kakak & isteri...

8 comments:

~Kirin Selama Perak~ said...

semoga ALLAH panjangkan umo dan murahkan rezeki kalian bertiga.
:)

~Airieda~ said...

@Kirin Selama Perak...Amin!!

aslann said...

wahhh! seronoknya sambut birthday ramai2!

~Airieda~ said...

@aslann...A'ah seronok..budget pun save coz leh celebrate skali...

Jan@Afzan said...

amin....aku doakan semua ko dan sekeluarga bahagia selamanya.

~Airieda~ said...

@jan...amin, untuk ko & family ko jugak bahagia selamanya...

Ujang9897 said...

semoga terus menjadi keluarga bhgia..=)


pasal entri kyerul kt blog saya tu gurauan la kak...sesi kenal2kan kawan=)

saja buat tajuk gempak..=)


apa pun salam kenal dari saya..=)

~Airieda~ said...

@Ujang9897

Terima kasih...insyaallah..Amin!!

hehehe...pasal entry kyerul..tu akak tau korang gurau2 manje...no hurt feeling...

salam perkenalan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Waktu Solat : Solat sebelum terlambat