Background

My Precious...

Friday, March 25, 2011

Si Gebu yang Enak...

Hai...hai..tuan2 dan puan2...adik...kakak..abang...mai singgah jap...
Apa dia yg duk kata si Gebu yang Enak nie...
tuu dia...hangpa semua jangan laa pikir yang bukan2...
Chek tau laa sehari dua kebanyakan hangpa semua duk update entri yang panas lagi 18SX...
ngeri chek nak bace...tapi chek tau hangpa semua buat tajuk jaaa gitu isinya kadang2 tak laaa tahap yg bukan2...haaaa la ni...chek plak nak wat entri yang moga2 korang semua sudi laaa nak baca dan komen nooo...

Apa laaa yg chek duk merapu nie...sebenaq nya chek bukan nak citer pasai org yg berkulit gebu...atau abg2 gebu...tapi chek nak citer pasai chek cuba buat kek @ muffin pisang malam nie...hehehe...jgan marah nooo...

Di sebabkan chek nie chef amatur jaa...so chek beli ja tepung kek@muffin segera...cuma tambah beberapa bahan utk menjayakan operasi Si Gebu yang Enak nie...resepinya hangpa semua bleh gi kat sini cuma kali ni chek ghajin skit...isikan kat dlm 'muffin cup'...oleh sebab chek suka yg Gebu2...so skali lagi chek KUKUS jaaa kek nie..

Hasil kali nie adalah seperti di bawah....
.
.
.
.
Yg nie baru masukkan dlm cup

haaa Yg nie hasilnya...

nie pun sama...tapi angle yg berbeza...

Tukang tester chek sudah semestinya suami terchenta...katanya  kek chek nie  GEBU lagi ENAK!!

Chek chef amatur,

22 comments:

~Kirin Selama Perak~ said...

pasni ada dua makanan menanti !
gebu yang enak dengan poket doraemon !
:D

putERi-kAtEk said...

waaaaaaaaaaaa.............. hahahahaha.... cute la kak ida!!! suka!!!

lepas ni try la kalerful pulak...mesti lagi comel

aslann said...

saya laparrrr balik tgk gebu2 ni!!
akak kene bertanggungjawab sebabkan saya lapar...sobsobbb..... :P

piouspdosh said...

waaaa...sedap giler..lapar2~
teringin nak rase masakan kak ieda~

KyêrulL said...

lepas tue.. kat sini xbagi kan.. ggrr

Hanim Mahali said...

nak!!! dapat sebiji pun dah cukup... mengidam nih!

~Airieda~ said...

@kirin selama perak

hehehe...makin tem tem laa KSP

~Airieda~ said...

@putERi-kAtEk

hehehe...tQ coz suka..a'ah nnt nak wat muffin coklat with choc topping + colorful sprinkle...

~Airieda~ said...

@aslann
alamak...salahkah ku..jangan salahkan ku...

~Airieda~ said...

@piouspdosh

hehehe... *blushing* malu kita..akak bukannya pandai sgt memasak...ala2 jer

~Airieda~ said...

@KyêrulL

Alahai adik aku nie...dah lewat pagi...esk laa aku antar kat sebelah...

~Airieda~ said...

@Hanim Mahali

oppss ngidam laa plak..mai umah...ade lagi nie..

Fahmi Mahat said...

waduh2. enak banget nampak nya muffin itu dong...

bisa aku tumpang makan sekalik, buk~? hehe


Regards,
FahmiMahat

~Airieda~ said...

@Fahmi Mahat

memeng enak muffin nya dong...mau makan yaa silakan pak!!

Fahmi Mahat said...

waduh2. enak banget nampak nya muffin itu dong...

bisa aku tumpang makan sekalik, buk~? hehe


Regards,
FahmiMahat

~iera kan~ said...

mcm sedap jer kak ida

Mira Amirudin said...

wah...mira nak 1 boleh??
*tetiba je aku ni mintak..xmalu!huhu*

Dda Ly said...

waaa best nyee...:)

meh ke rumah..
~danial n science~
keep in touch ye..♥♥♥

~Airieda~ said...

@~iera kan~

hmmm sedap kate org yg dah memakan muffin ini... ','

~Airieda~ said...

@Mira Amirudin

alamak mira dah abis laaa...nnt kalau kak ida buat lg leh bagi Mira 1 ok...
","

~Airieda~ said...

@Dda Ly

bestkan...raser dia lagi best...kate orang laaa...hehehe

shafida said...

wah.. nampak sedap nie. gebu pulak tu..
nyum2

:D

*wink2.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Waktu Solat : Solat sebelum terlambat