Background

My Precious...

Friday, January 14, 2011

Nukilan Hati

Kadang-kadang bile aku duk lepak2 sorang2 tetiba jer idea dtg utk menulis puisi...haa ini salah 1 drpdnya...nanti aku update lagi puisi yg pernah aku tulih...hope korang sudi membacanya....enjoyzzz!!!


AKU
aku masih termanggu-manggu..
terkenang kisah silamku…
apakah aku mahu ia terus menbelenggu diriku..
atau hilangkan ia dari memori ku..
biarpun dia telah berlalu dari hidupku..
namun kenangan itu tidak bisa untuk aku hapuskan..
biarlah apa kata orang…
biarlah apa tanggapan orang…
biarlah apa pandangan orang…
aku terus menjadi perindu…
tak mungkin terungkap oleh mereka..
tak mungkin terucap oleh mereka..
tak mungkin terlihat oleh mereka..
akan kesedihan diriku…
meratap aku..terasa hiba & sendu…
hanya Tuhan yang tahu…
betapa aku pilu…
biarlah mereka lihat aku bahagia…
biarlah mereka lihat aku gembira…
namun di hati tiada siapa tahu…



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Waktu Solat : Solat sebelum terlambat