Background

My Precious...

Thursday, January 20, 2011

Mak...ibu...mama..ummi...mummy..madre...어머니..母亲

Assalamualaikum & salam sejahtera buat semua blogger


Sajer jer join contest tajaan SUDIRMAN nie (last2 minit)..x mengharapkan kemenangan...just nak kongsi cerita ngan blogger2 lain...


Mak...Hajah Rokhiyah Haji Rapeei...

Hmm...dia laa idola aku...pakar masak...byk ilmu tentang kehidupan aku blajar dari dia...I LOVE HER VERY2 MUCH!! without her my life will be miserable...segala ape yg mak beri pada ida...x mungkin terbalas oleh ida...x mungkin ida dapat membalasnya hatta sebesar zarah pun......she try her level BEST..to make sure all her childrens get better education & life in future...dia x pernah mengeluh dlm membesarkan anak2 dia...Selagi aku bernafas...selagi mak masih ade akan ku curahkan segala kasih, Sayang, cinta ku pada mu MAK..hmm..x dapat aku bayangkan kalau mak dah tiada...sure hidup ini x sesempurna dulu...
-Bersama mak berkongsi gembira di hari konvo ku-

suka duka...ketawa nangis...selalu di kongsi bersama...almaklumlah aku nie sesorang jer anak pompuan dlm famili...hmm kadang2 ade gak berlainan pendapat ngan mak sampai wujud cold war (Perang dingin)...tapi aku x sanggup jadi anak derhaka...so biasanya aku akan mengalah secepat mungkin...MAK mohon AMPUN yaaa...biasalaa ida ni manusia yg lemah...kadang-kala alpa & lupa dgn siapa ida berkata-kata...
L to R: Yee, Abg Atan, Airieda, Adi & Adik Yui

Harapan aku...semoga aku boleh menjadi seorang Isteri seperti MAK...seorang Ibu seperti MAK...

MAK, ORANG SAAAAYAAANG MAK SAMPAI BILA2

so kawan2 blogger sekalian sayangi lah ibu/mak/mama/mummy/ummi anda...selagi hayat mereka...sedekahkan Al-Fatihah bagi mereka yg telah tiada di dunia ini...

wasalam & adios


3 comments:

syafiq ariffin said...

ermm, xde insan yg lebih mulia drp ibu kita..tanpa dia kita xkn dpt melihat dunia ni..btw, dh follow kamu sis..salam perkenalan

sudirman said...

yeh...tq join..dah baca n masukkan dalam list blog join contest...

~Airieda~ said...

Syafiq : Btul tuu...tiada yg mampu menandingi kasih Ibu..hatta Nabi kita pun yakni Nabi Muhammad SAW pernah berkata pd yg pernah bertanya siapakah yg patut dikasihi/disayangi, Nabi menjawab ibumu..ibumu...ibumu dan sesudah itu bapamu...Btw tQ coz follow me... ^_^

Sudirman: ^_^ tQ coz menganjur n baca n list me out...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Waktu Solat : Solat sebelum terlambat