Background

My Precious...

Wednesday, February 9, 2011

Sahabat Blogger - 'Group' yang Hangat!!

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

hmmm tadi adik saya  Kyerull L Fresco 


add saya kat satu group blogger...saya pun jengah laaa group yg di add itu...
haa...nak tau punya laaa saya terkejut...status post kat situ punya laaa laju...begitu juga comment2 yg diberi utk setiap status...macam main game tenggelam timbul lak saya tgk....x menang tgn nak menaip...mata nak melihat..mulut nak membaca....hangat! !agaknya yg join group tuuu mmg kadar kepantasan menaipnya mmg tahap bullet train laaa...pergh!!! kagum sekejap saya...try gak mem'post' status...huhuhuhu sedey tenggelam sokmo...hmm lastly join satu 2 status...then kasi comment...bantu jer laa org punya status jgn tenggelam....huhuhuhu...then blog walking sekejap kat blog2 sahabat yg join group tuuu...aramak terasa kerdil (walaupun fizikal sebenarnya tak) tgk blog2 diorg...almaklumlah...blog kita nie amat laaa skit followernya...update pun x byk lagi...bak kater org mmg tahap beginner laaa...dah lama x berblog itu laa jadinya...haiii biler start balik jenuh blajar ngan adik2...itu pun kengkadang x paham...tapi saya x leh putus asa...kena tingkat usaha nie...so semangat baru dah timbul...hope x padam laaa....anyway I'm salute to the admin of SAHABAT BLOGGER...u all berjaya membuat satu komuniti yg sihat...KEEP it UP gUys!!! at least kat sini berkumpul utk bersahabat....bertukar pendapat...tambah ilmu...kongsi ilmu...it's better than 'lepaking' buat perkara2 yg negative...

esk sambung lepak kat group SAHABAT BLOGGER nie...x pernah serik walaupun arini semua post saya tenggelam...esk cuba lagi dan lagi dan lagi.....


Akhir kalam...wasalam & adios amigos....


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Waktu Solat : Solat sebelum terlambat