Background

My Precious...

Sunday, April 3, 2011

ALL u can EAT (Part 1)

Salam semua....hmm nie entri yang ke-3 yg perlu aku siapkan as per promise di sini...
Sekarang banyak tempat makan or restoran yg menawarkan hidangan buffet dgn harga yg berpatutan..
Entri kali nie nak criter pasal acara makan2 STEAMBOAT BUFFET..
2 tempat yg aku pergi...1di Serdang & 1 di Sri Gombak..


Memula aku nak citer yg kat Serdang...yang nie aku pergi ngan kengkawan ofis selepas waktu kerja..
Restoran Taman Ekspo Pertanian Malaysia Serdang (MAEPS, MARDI) terletak berhampiran Hospital Serdang Putrajaya, UPM dan IOI Resort..di buka setiap hari dari jam 5 ptg hingga 11.30 mlm...terdapat lebih 150 pilihan hidangan buffet steamboat nya...Bayaran utk hidangan steamboat ini adalah RM19.90+ (dewasa) & RM9 (kanak2 umur 7thn ke atas)...Tempat nie boleh menampung sehingga 500 org dlm satu masa..juga ada kemudahan tempat letak kereta & surau...
Selain hidangan steamboat yg pelbagai (sampai x tau nak pilih yg mana) bersama pilihan tom yam & sup berempah ayam juga pelbagai pilihan sos...terdapat juga dessert ais krim & ABC, minuman percuma sejuk (kordial sirap, oren) & panas (teh tarik)...so saper yg nak datang sini ketepikan dulu diet anda & make sure perut kosong coz rugi ooo kalau datang sini makan ciput jer...
kalau buleh buat laa reservation dulu sebelum pergi sana...leh call no 012-3131091/012-3849091 atau boleh email di maepsrestaurant@hotmail.com


silalah lihat gambar2 kami di Restoran @ MAEPS..


Tgh tunggu tom yam & sup mendidih

Haa..ini antara yg hadir - kepanasan makan stimbot

Nak ais krim..?

Pilih kak long..jgn x pilih

tuu diaa...naik laa kolestrol...

ABC spesel satu!!!

Aku yg suka makan steamboat,

6 comments:

azlanmatt said...

wow..abc special satu... ade ais krim lg..

~Airieda~ said...

@azlanmatt

hehehe...sendiri buat...kalau ikut ABC biasa jaa...

Anonymous said...

uik ade muke aku..haha

Mahirararara said...

makan makan !

~Airieda~ said...

@Anonymous

alamak sape nie...cer tinggal nama skit...

hehehe ape2 best kan aku dah glemerkan kamu...

~Airieda~ said...

@mahirahnazlim

kenyang..kenyang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Waktu Solat : Solat sebelum terlambat